tisdag 8 februari 2011

It's Wrong Being a Boy

Idag nådde jag tydligen den punkt jag har samlat krafter inför de senaste tre åren, eller iaf de senaste två. Jag tränade. Och det var trevligt. Hoppas jag tycker det imorgon när träningsvärken har slagit till. Jag har redan planerat för mitt nästa träningspass. Känner mig lite annorlunda och duktig.

Annars lyssnar jag på fin musik och undrar vad som egentligen stimulerar hunger. Men det är väll sånt som löser sig.

Idag var det vår ute, helt underbart. Jag ägnar nog minst en timme per dag åt att tänka på New York. Det är så mycket som ska fixas och än är nästan inget fixat. Men snart ska jag ta tag i allt det där.

höll ett tal som var för långt
ingen skratta åt poängen
kanske för jag hade glömt
vad poängen är med allt här


Inga kommentarer: