fredag 25 februari 2011

With Love

Och livet flyter på. Ett antal bokningar för JOHN DOE fixade. Det känns kul och bra att Syket blir nästa grej att se fram emot. Jag pratade med en vän i skolan idag som aldrig har varit på klubben men som tyckte det var komiskt att jag varje gång försökte motivera honom att komma med orden: "Det är jävligt bra faktiskt". Kom på där och då att jag kanske överdrev, men nej, det är nog faktiskt så att jag tycker att det är väldigt bra. Bra och fint. Vackert. Kan fortfarande bli rörd över [ingenting]-spelningen i december, och helt i extas över This is Head spelningen i maj förra året. Det är ju på inget sätt min förtjänst men jag är väldigt glad att få vara med på tåget.

På Syket ska jag för övrigt göra något helt nytt och läskigt. Spela skivor. Det kommer troligtvis gå åt helvete men så får då väll kanske vara i sånt fall. Jag gör det åtminstone inte själv.


Fish Band from Syket on Vimeo.

Inga kommentarer: