torsdag 8 september 2011

De svåraste orden

Måndagen gjorde ju att vi var lediga vilket var väldigt skönt. Det blev shopping istället för labb och jag är numera en skjorta, en magtröja och lite småsaker rikare. Har man sagt magtröja sen 90-talet?

Imorgon är det action på labbet och jag är livrädd för att det ska avslöjas att vi inte har någon aning om vad vi gör. Antar att jag får ta den krisen när den kommer. Nu har jag iaf läst på så att jag har någon aning om vad jag gör. Kanske.

Har äntligen hittat en helt fantastisk skinnjacka, precis som gamla fast i skinn. Problemet är att den kostar multum (för mig) och att det är mycket pengar att göra av med. Ytterligare ett problem är att den verkar sälja som tusan så ska jag få den får jag passa på nu. Livet är fyllt med svåra val.

Jag vill bara bli pussad i nacken, en gång så vore jag ganska nöjd.

Inga kommentarer: